27 november, 2017

Koolitööd

Kallim aitas (aitab?) sellel kursavennal veidi kooli kodutöid teha. Hetkeks viskas ikka lambi punaseks küll 😡. Milleks aidata selliste üpris lihtsate asjadega, mida iga tudeng niikuinii ise osata võiks? Kas ta soovib lihtsalt tema tähelepanu? Temaga koos olla ja suhelda? Ehh, tegelikult on mul lihtsalt nii hea naine ja ta soovib eelkõige ainult aidata 😘.

Ma lihtsalt ei taha, et mu kallimat ära kasutatakse. Loodan, et ta saab sellest aru ja teab kust jookseb piir. Kahte lõputööd vast ikka ei kirjuta 😝. Kes ei taha/viitsi ise katsetada ja pusida, see hakkabki teiste sabas käima, et kuule aita siin ja aita seal. Seda ma küll ei usu, et ei jõua või aega ei ole. Kooli lähed, siis tuleb ju sellega arvestada. Jõuab mu naine tööl/koolis/trennis/perega kodus olla (ja sind aidata!), jõuad sina oma kodutöid ka teha 😤.

Kõige rohkem võidab sellest olukorrast ikkagi see, kes õpetab, sest teiste õpetamine pidi kõige parem viis olema ise õppida.

Soovin sulle kooliteel edu, mu kallis tudengiproua 😍 👩‍🎓!