30 november, 2017

Kõik mis mu teele satub on õnnistus

Elus tuleb ikka ette muutusi, mõnikord on need muutused üllatavad ja ootamatud. Isegi väikesed muutused (mis su igapäevast elu eriti ei mõjuta) võivad mõjuda kummaliselt. Minu elu väikesed muutused on toonud minus välja külgi, mida ma varem pole tähele pannud. Kogeda kerget ärevust ja stressi on minu jaoks üpris harjumatu tunne. Mul on tunne, et ma käitun mõnikord kuidagi teistmoodi. Käitun kuidagi mitte iseendana ja olen mõnikord olukorras, kus ma pean ennast tagasi hoidma, et mitte olla selline nagu ma olla ei tahaks. Teistpidi mõeldes on jällegi kõik mis minust tuleb ju minu enda loomulik külg. Kõike liiga üle mõelda ja väga põhjalikult iga sõna kaaluda pole ka tore.

Kuidas siis olla? Ilmselt kuskil sügaval on meil kõigil mingisugune sisetunne ja (elu)kogemus, mis toimib alateadlikult ja kiiremini kui teadlik mõtlemine/analüüsimine. Tuleb ennast usaldada ja hoida positiivsed mõtted esiplaanil. Ei tohi harjuta seda kelleks/milleks sa ei taha saada ja mitte mõelda asjadest mida sa ei taha, et juhtuks. Iga mõte millel sa lased enda peas sisevaidluses võita - kasvab, mis kaotab - see kahaneb.

Lihtsalt leppida iseendaga ja loota, et äkki midagi juhtub õigesti? Oo jaa... palju õnne seda oodates 😝 .

Vähem karta, kõhelda, kahtlustada; rohkem tegutseda (paremuse suunas), suhelda ja uskuda (kõigepealt iseennast). Me oleme tugevamad kui me arvame. Karta tuleb ainult seda, et me ei teegi midagi oma olukorra paremaks muutmiseks.

Targa mehe juttu ka: